عشق چیهههههههههههههههههه؟؟؟؟


تلق تولوق

فک میکنم دربارش!!!!

 

شاید تنها چیزی که هیچوقت واسه آدما تکراری نمیشه عشقه .حالا عشق به هرچیز.البته همین عشقه که باعث میشه چیزای دیگه تکراری بنظر برسن.اگه عاشق چیزی باشی پس تکراری نمیشه اما اگه نباشی خسته کننده و تکراری میشه.

 

هر چیزی با عشق زیباست،حتی خود عشق.وقتی وجود عشقو درک کنی اونوقته که از عشق لذت میبری و درونش محو میشی.

هرچی فکر کردم نتونستم معنی و تعریفی واسه عشق پیدا کنم.هرکسی یه چیزی میگه اما بنظر من عشق یعنی خودخواهی!!!!!وقتی به چیزی عشق میورزی یعنی اونو جزیی از خودت میدونی(در غیر این صورت عشقی وجود نداره)و چون حاضری بخاطرش هر کاری انجام بدی پس بخاطر خودت هرکاری انجام میدی و این یعنی خودخواهی!!!!

البته میدونم استدلال جالبی نیس اما استدلاله دیگه!!!!اما واقعا عشق چیه؟لحظه های خواستن؟لحظه های نداشتن؟لحظه های دلتنگی؟لحظه های سیراب شدن؟یا مثل خیلی ها که اشتباه میکنن عشق یعنی عادت؟؟؟؟

عشق مثل نوره.نه زمان میشناسه و نه مکان داره،روشنی بخشه و کامل کننده.حیف که مثل نور پر انرژیه و نمیشه اونو یجا نگه داشت.فقط باید روشن نگه داشت.ازش سیراب شد و بهش احترام گذاشت.

و یه سوال که ذهنمو خیلی مشغول کرده.عشق یه چیزه یا بیشتر؟اگه یه چیزه پس چرا عشق مادر به فرزند با عشق دوهمسر فرق داره؟مگه هر دو عشق نیست؟

عشق چیه...........



نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت18:32---5 تير 1391
سلام عزیزم واقعاً که گل کاشتی ، خسته نباشی .
عزیزم اگه تمایل داری میخوام یه راه کسب درآمد آسان و قابل اطمینان رو بهت نشون بدم که علاوه بر سرگرمی از اینترنت درآمد هم داشته باشی، فقط کافیه با 15 الی 20 دقیقه در روز وقت بزاری و همینطور باحوصله و باهوش باشی تا به درآمد مطلوبی برسی من خودم هم عضو این سایت هستم و از اون درآمد دارم و اون رو تضمین میکنم پس به وبلاگ من بیا که راهنمایی و آدرس این سایت رو گذاشتم و ضمناً ثبت نام در این سایت احتیاج به هیچ پولی نداره و رایگانه پس بیا امتحان کن ضرر که نمی کنی!!!
وبلاگ من : vahid7274.loxblog.com


bi dell
ساعت15:56---11 خرداد 1391
besiar ziba.....



bi dell
ساعت15:56---11 خرداد 1391
besiar ziba.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 21:5 توسط آرام| |


Power By: LoxBlog.Com